2014. július 31., csütörtök

Lehet ez?

Lányok, ma délután teszteltem 10 es érzékenységu teszttel es halványan pozitív lett! De tényleg csak nagyon halványan. Viszont egy percen belül megjelent, nem a lejárati, 3 perc utan. A halvány pozitív teszt is számít? Mármint igaz lehet? Reménykedhetek?
A barnazàs szinte teljesen megszűnt ma, csak néha van a papíron egy nagyon kevés barna nyákos cucc. A hasam fàjdogal es felpuffadt. A mellem egyáltalán nem érzem.
Reggel szerintem teszteltek megint, addig meg megpróbálom elhinni, hogy van esélyûnk!  Ez a 10 dpo, ha jól számolom. Vagy a 11.

5 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy reménykedj te! :) ezek teljesen jó tünetek! (a mellem nekem is csak pár napja "kapcsolt" be) Pihenj sokat továbbra is! Juj de izgi, szurkolok!!!! ++++++

    VálaszTörlés
  2. persze hogy lehet ;) +++++++++++++++++ olellek es drukkolok :)

    VálaszTörlés
  3. Mondtam en mondtam en hogy tesztelni kell! 10 vagy 11 dpo az halvany lehet csakis. Holnap mar picit erosebb lesz. Vagy vegulis nalatok mar holnap van...

    VálaszTörlés
  4. +++++ Szorítok, drukkolok!!! :)))))

    VálaszTörlés